Comisia Europeană și BNR (Banca Națională a României) au oferit noi informații și previziuni economice privind situația României în anul 2024. Următorul infografic prezintă dinamica principalilor indicatori economici:
Sursa informațiilor:
Comisia Europeană și BNR (Banca Națională a României) au oferit noi informații și previziuni economice privind situația României în anul 2024. Următorul infografic prezintă dinamica principalilor indicatori economici:
Sursa informațiilor:
INFOGRAFICE
Economia zonei euro şi cea a Uniunii Europene a înregistrat o creştere uşoară în trimestrul al doilea, comparativ cu trimestrul precedent, iar România a avut cea mai modestă performanţă economică din blocul comunitar, conform datelor revizuite publicate de Eurostat.
ARTICOLE RECENTE
De cel puțin cinci ani, domeniul Resurselor Umane (HR) trece printr-o revoluție accelerată, alimentată de progresele tehnologice și de schimbările din așteptările angajaților.
CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării te invită la ultima dezbatere profesională digitală din acest an! Dezbaterea cu titlu „Înapoi la economie. Cum văd antreprenorii anul 2025” se va desfășura luni, 16 decembrie, începând cu ora 11.00, pe Zoom.
Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.
Peste două treimi (67%) dintre companiile active în România se aşteaptă la creşterea impactului reglementărilor în zona economiei circulare, iar comunicarea transparentă şi informarea stakeholderilor apar în topul priorităţilor tranziţiei, relevă un studiu de specialitate, publicat de Deloitte.
Deficitul bugetar, ajuns la 6,19% din PIB, conform datelor publicate de Ministerul Finanţelor, consolidarea fiscală şi evoluţia cursului valutar sunt principalele îngrijorări semnalate de mediul de business, într-o dezbatere asupra rezultatelor ediţiei a-11-a studiului CONFIDEX, care măsoară nivelul de încredere a managerilor în economie.
„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării).
„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.
URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA