Sorin Orzac, UNPR: Interzicerea accesului clienților după ora 21 în restaurante a însemnat falimentul pentru mulți din aceasta industrie

dec. 13, 2021 | Evenimente

Sorin Orzac, Prim Vicepreședinte al Uniunii Naționale a Patronatului Român, Vicepreședinte al Asociației Întreprinzătorilor din Maramureș, invitat special în cadrul întâlnirii Comunității CLCC din luna noiembrie, spune că în HoReCa lucrurile sunt, din nefericire, grave, din cauza restricțiilor impuse de pandemie. „Interzicerea accesului clienților după ora 21 în restaurante a însemnat falimentul pentru mulți din aceasta industrie. Dacă nu se termină repede perioada Covid, lucru puțin probabil, HoReCa va da faliment cu totul. Fondurile alocate de Guvern pentru această industrie au fost bune pentru o perioadă de circa 3 luni. Problemele nu țin doar de lipsa personalului, ci și de costurile fixe lunare care depășesc de minim 10 ori încasările”, este de părere Sorin Orzac.

Conform celor declarate de acesta, criza de aprovizionare, în HoReCa, nu reprezintă o problemă stringentă pentru România, însă s-au identificat probleme cu transportul internațional, iar până la rezolvarea acestor sincope ne vom confrunta cu probleme legate de aprovizionarea pentru diferite mărfuri nealimentare, în principal.

De asemenea, o altă temă abordată de Sorin Orzac a fost lipsa unei bune comunicări a Comitetul Național de Situații de Urgență și Comitetele Teritoriale de Urgență cu structurile teritoriale: „Cei din Comitetul Național de Situații de Urgență nu mai țin cont de opiniile venite din partea Comitetelor Teritoriale de Urgență, iar lucrul acesta va avea o influență majoră asupra economiei țării și, implicit, pentru HoReCa”, a mai declarat specialistul.

Evenimentul a fost organizat de Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării. Moderatorul întâlnirii, Constantin Rudnițchi – Director Executiv CLCC, i-a avut ca invitați speciali pe George Bădescu – Director Executiv AMRCR, Feliciu Paraschiv – Vicepreședinte ANCMMR, Ion Lixandru – Coordonatorul Grupului de lucru privind Transportul și Logistica – Coaliția Pentru Dezvoltarea României, Sorin Orzac – Prim Vicepreședinte al Uniunii Naționale a Patronatului Român, Director Executiv al Asociației Întreprinzătorilor Maramureș.

 

Înregistrarea webinarului, din 24 noiembrie, despre efectele cumpărăturilor din preajma Sărbătorilor de Iarnă asupra întregului lanț de aprovizionare, poate fi urmărită integral AICI.

 

CLCC reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Aceasta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA