„SOLUȚII PENTRU DIGITALIZAREA SECTOARELOR HORECA ȘI RETAIL” – TEMA WEBINARULUI COALIȚIEI PENTRU LIBERTATEA COMERȚULUI ȘI A COMUNICĂRII DIN 27 MAI

mai 19, 2021 | Evenimente

O nouă întâlnire a comunității CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării va avea loc Joi, 27 Mai, orele 15.00-17.00, pe Microsoft Teams, și propune o dezbatere despre modul în care criza provocată de coronavirus accelerează tranziția sectoarelor HoReCa și Retail spre digitalizare – trenduri, soluții, inovații și comunicare digitală.

Vom discuta cu specialiști în domeniu despre principalele nevoi, avantaje și provocări pe care le presupune procesul transformării digitale pentru cele două sectoare, despre restructurarea mijloacelor și strategiilor de lucru datorită digitalizării, precum și despre soluții de comunicare digitală.

Întâlnirea este organizată de CLCC cu suportul Microsoft România. Moderatorul întâlnirii, Constantin Rudnițchi  Director Executiv CLCC, îi are ca invitați speciali pe Radu Tănase – HORA România, Reprezentant – Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR), Feliciu Paraschiv – Asociația Națională a Comercianților Mici și Mijlocii din România (ANCMMR), Nic Vasiliu – Microsoft România, Elena Badea – Valoria Business Solutions.

Evenimentul este dedicat reprezentanților HoReCa și Retail, iar participarea este gratuită, prin completarea formularului disponibil în invitația de AICI!

INFOGRAFICE

Evoluția indicatorilor reprezentativi ai dezvoltării României în ultimii 20 de ani

Evoluția indicatorilor reprezentativi ai dezvoltării României în ultimii 20 de ani

Odată cu setarea obiectivului aderării la Uniunea Europeană, dezvoltarea României s-a aliniat cadrului european, iar analiza indicatorilor reprezentativi subliniază această schimbare prin înregistrarea unui trend general ascendent în perioada 2003-2023. Următorul infografic prezintă evoluția indicatorilor reprezentativi ai României în ultimii 20 de ani, evidenţiind următoarele aspecte:

ARTICOLE RECENTE

Evoluția indicatorilor reprezentativi ai dezvoltării României în ultimii 20 de ani

Odată cu setarea obiectivului aderării la Uniunea Europeană, dezvoltarea României s-a aliniat cadrului european, iar analiza indicatorilor reprezentativi subliniază această schimbare prin înregistrarea unui trend general ascendent în perioada 2003-2023. Următorul infografic prezintă evoluția indicatorilor reprezentativi ai României în ultimii 20 de ani, evidenţiind următoarele aspecte:

Cum a evoluat piața muncii în 2024?

2024 a fost un an al prudenței pe piața muncii, în care angajatorii au postat aproape 300.000 de joburi noi, dar și în care candidații au fost foarte activi în a-și căuta un nou loc de muncă, în condițiile în care au fost înregistrate aproximativ 11 milioane de aplicări, potrivit datelor din cea de-a 9-a ediție a raportului anual Review & Trends realizat de eJobs România.

Au fost semnate trei noi contracte de investiţii în infrastructura de turism

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, a semnat contractele de finanţare în cadrul Programului pentru dezvoltarea investiţiilor în turism – Masterplanul investiţiilor în turism pentru proiecte în domeniul turismului depuse de Consiliul Judeţean Călăraşi, Primăria municipiului Reşiţa şi Primăria oraşului Borsec, informează ministerul de resort printr-un comunicat.

Cristina Chiriac (CONAF): Este important să ne gândim ce avem de făcut în 2025, astfel încât să nu intrăm într-o recesiune economică

„România trebuie să reducă cheltuielile publice, în special din zona celor neproductive pentru a evita o posibilă recesiune economică în 2025, să crească eficienţa colectării veniturilor fiscale şi să evite supraîncărcarea fiscală asupra mediului de afaceri”, a declarat Cristina Chiriac, preşedinta Confederaţiei Naţionale pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF), în cadrul dezbaterii profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării), cu titlul „Înapoi la economie. Cum văd antreprenorii anul 2025.”

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA