„SOLUȚII PENTRU DIGITALIZAREA SECTOARELOR HORECA ȘI RETAIL” – TEMA WEBINARULUI COALIȚIEI PENTRU LIBERTATEA COMERȚULUI ȘI A COMUNICĂRII DIN 27 MAI

mai 19, 2021 | Evenimente

O nouă întâlnire a comunității CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării va avea loc Joi, 27 Mai, orele 15.00-17.00, pe Microsoft Teams, și propune o dezbatere despre modul în care criza provocată de coronavirus accelerează tranziția sectoarelor HoReCa și Retail spre digitalizare – trenduri, soluții, inovații și comunicare digitală.

Vom discuta cu specialiști în domeniu despre principalele nevoi, avantaje și provocări pe care le presupune procesul transformării digitale pentru cele două sectoare, despre restructurarea mijloacelor și strategiilor de lucru datorită digitalizării, precum și despre soluții de comunicare digitală.

Întâlnirea este organizată de CLCC cu suportul Microsoft România. Moderatorul întâlnirii, Constantin Rudnițchi  Director Executiv CLCC, îi are ca invitați speciali pe Radu Tănase – HORA România, Reprezentant – Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR), Feliciu Paraschiv – Asociația Națională a Comercianților Mici și Mijlocii din România (ANCMMR), Nic Vasiliu – Microsoft România, Elena Badea – Valoria Business Solutions.

Evenimentul este dedicat reprezentanților HoReCa și Retail, iar participarea este gratuită, prin completarea formularului disponibil în invitația de AICI!

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Adrian Voican (ANAT): A lua voucherele de vacanță este o crimă economică împotriva dezvoltării; trebuie să le repunem la loc

A lua voucherele de vacanță, acest catalizator al industriei, cred că este o crimă economică împotriva dezvoltării și trebuie să le punem la loc, poate într-un format mai deștept care să ajute și angajații din domeniul privat, este de părere vicepreședintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România (ANAT), Adrian Voican.

Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global

După mai mult de un deceniu de cooperare fiscală globală, se conturează din ce în ce mai clar o revenire a competiției fiscale, pe fondul unor noi tensiuni comerciale care perturbă lanțurile de aprovizionare în timp real, se arată în cel mai recent raport EY privind perspectiva strategiilor fiscale la nivel global. Avansul accelerat în tehnologie impactează, la rândul său, piețele financiare mondiale, adăugând o anumită marjă de incertitudine economică.

„Turismul în 2025, o nouă încercare”, tema dezbaterii CLCC din 24 aprilie

Pentru industria turistică, la vechile probleme, cum ar fi lipsa forței de muncă și numărul redus al turiștilor străini, se adaugă altele noi, cum sunt creșterea fiscalității și scăderea valorii tichetelor de vacanță. Care este strategia de creștere a operatorilor din turism? Cum se adaptează la noile condiții? Te invităm să aflăm împreună pe 24 aprilie, începând cu ora 11.00, în cadrul unei noi dezbatere profesionale digitale CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, cu titlul „Turismul în 2025, o nouă încercare”.

Expansiunea comerțului online impulsionează piața logistică și industrială din România

România se află într-un proces accelerat de transformare a pieței de e-commerce, generând o cerere tot mai mare pentru spații logistice și industriale. Conform raportului „Quo Vadis E-commerce” realizat de Cushman & Wakefield, comerțul online continuă să fie un motor de creștere pentru sectorul industrial și logistic, generând oportunități semnificative pentru dezvoltatori și investitori.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA