Silvia Vlăsceanu, Asociația Producătorilor de Energie Electrică – Henro: Sistemul energetic în ansamblu trebuie să aibă în vedere consumatorul

feb. 4, 2022 | Evenimente

Sistemul energetic trebuie privit integrat, în ansamblu și trebuie să aibă în vedere consumatorul. Este punctul de vedere exprimat de Silvia Vlăsceanu, Director Executiv, Asociația Producătorilor de Energie Electrică – Henro, în cadrul întâlnirii de joi, 27 ianuarie, a comunității CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării), cu tema ”Energia în 2022: Noua tranziție. Încrederea consumatorilor și proiectele industriei”.

Încrederea consumatorilor, grav afectată

”În această perioadă, încrederea consumatorilor a fost grav afectată de ceea ce se întâmplă. Atât companiile de stat, cât și cele private, din domeniul energiei, ar trebui să se concentreze pe cum ar putea sprijini consumatorul și, în același timp, să nu neglijeze economia”, a mai spus Vlăsceanu.

Aceasta a mai arătat că nu susține revenirea la prețuri reglementate, pe niciun segment din lanțul valoric (producere, transport, distribuție și furnizare), pentru că această reglementare ar distorsiona piața.

Ce a generat criza energetică în România

”Cauzele acestei crize energetice pentru România provin dintr-o reorganizare proastă a sectorului energetic, însă piața nu trebuie să fie suprareglementată, chiar dacă trebuie să existe reguli. Este important să ne uităm la modul la care se tranzacționează pe piață. Prin HENRO, marii producători încearcă să demareze întâlniri cu diverse asociații, cu marii furnizori, cu marii producători, deoarece doar împreună vor putea identifica soluții. Avem nevoie de capacități noi de producție, pentru a reduce importul în creștere și să previzionăm ce punem în locul unor capacități pe care România le-a scos din funcțiune”, a mai arătat Vlăsceanu.

CLCC reunește aproximativ 2000 de companii care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale, într-o societate democratică.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA