„Și cu asta ce-am făcut?” Efectele pachetului de măsuri fiscale asupra economiei, o nouă dezbatere marca CLCC!

sept. 5, 2023 | Evenimente

CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării vă invită la o nouă dezbatere profesională digitală Miercuri, 27 septembrie, începând cu ora 11.00, pe ZOOM!

Experți fiscali, analiști financiari și reprezentanți ai mediului de afaceri vor fi alături de noi, pentru a explica efectele pachetului de măsuri fiscale asupra companiilor și, în general, asupra economiei.

Gazda întâlnirii, Constantin Rudnițchi – Jurnalist, Director Executiv CLCC, îi are alături pe invitații speciali:

  • Dan Schwartz, Cofondator& Managing Partner RSM România;
  • Laurian Lungu, Analist economic, Cofondatorul Consilium Policy Advisors Group;
  • Julia Leferman – Director General, Asociaţia Berarii României;
  • Gabriel Biriș, Partner Biris Goran SPARL;
  • Sorin Orzac, Owner North Exclusive, Prim Vicepreședinte al Uniunii Naționale a Patronatului Român.

 

 Împreună cu invitații noștri vom discuta, despre:

✔️Impactul bugetar real al noilor modificări fiscale;

✔️Suprataxarea microîntreprinderilor și afectarea angajaților;

✔️ Impactul modificărilor asupra IT-ului, construcțiilor și sectorului financiar;

✔️Ce reprezintă ajustorul fiscal și cum se calculează?

✔️Ce trebuie făcut pentru o consolidare echilibrată a bugetului de stat?

 

***

Participarea la eveniment este GRATUITĂ, prin completarea formularului de înregistrare disponibil AICI.

Detalii suplimentare regăsiți în invitația electronică ce poate fi accesată AICI.

INFOGRAFICE

Evoluția indicatorilor reprezentativi ai dezvoltării României în ultimii 20 de ani

Evoluția indicatorilor reprezentativi ai dezvoltării României în ultimii 20 de ani

Odată cu setarea obiectivului aderării la Uniunea Europeană, dezvoltarea României s-a aliniat cadrului european, iar analiza indicatorilor reprezentativi subliniază această schimbare prin înregistrarea unui trend general ascendent în perioada 2003-2023. Următorul infografic prezintă evoluția indicatorilor reprezentativi ai României în ultimii 20 de ani, evidenţiind următoarele aspecte:

ARTICOLE RECENTE

Evoluția indicatorilor reprezentativi ai dezvoltării României în ultimii 20 de ani

Odată cu setarea obiectivului aderării la Uniunea Europeană, dezvoltarea României s-a aliniat cadrului european, iar analiza indicatorilor reprezentativi subliniază această schimbare prin înregistrarea unui trend general ascendent în perioada 2003-2023. Următorul infografic prezintă evoluția indicatorilor reprezentativi ai României în ultimii 20 de ani, evidenţiind următoarele aspecte:

Cum a evoluat piața muncii în 2024?

2024 a fost un an al prudenței pe piața muncii, în care angajatorii au postat aproape 300.000 de joburi noi, dar și în care candidații au fost foarte activi în a-și căuta un nou loc de muncă, în condițiile în care au fost înregistrate aproximativ 11 milioane de aplicări, potrivit datelor din cea de-a 9-a ediție a raportului anual Review & Trends realizat de eJobs România.

Au fost semnate trei noi contracte de investiţii în infrastructura de turism

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, a semnat contractele de finanţare în cadrul Programului pentru dezvoltarea investiţiilor în turism – Masterplanul investiţiilor în turism pentru proiecte în domeniul turismului depuse de Consiliul Judeţean Călăraşi, Primăria municipiului Reşiţa şi Primăria oraşului Borsec, informează ministerul de resort printr-un comunicat.

Cristina Chiriac (CONAF): Este important să ne gândim ce avem de făcut în 2025, astfel încât să nu intrăm într-o recesiune economică

„România trebuie să reducă cheltuielile publice, în special din zona celor neproductive pentru a evita o posibilă recesiune economică în 2025, să crească eficienţa colectării veniturilor fiscale şi să evite supraîncărcarea fiscală asupra mediului de afaceri”, a declarat Cristina Chiriac, preşedinta Confederaţiei Naţionale pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF), în cadrul dezbaterii profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării), cu titlul „Înapoi la economie. Cum văd antreprenorii anul 2025.”

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA