„România, Bulgaria sau Grecia? Ce aleg turiștii români.” – tema unei noi dezbateri CLCC

iul. 25, 2022 | Evenimente

CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării vă invită la o analiză comparativă a situației actuale a turismului românesc și a celorlalte destinații preferate de români, a modalităților de îmbunătățire a serviciilor în domeniu, dar și a criteriilor pe care turiștii le au în vedere în alegerile lor.

Dezbaterea profesională va avea loc JOI, 28 Iulie, începând cu ora 11.00, pe ZOOM!

Gazda întâlnirii, CONSTANTIN RUDNIȚCHI – Director Executiv CLCC, îi are alături, în calitate de invitați speciali, pe:

AURELIAN MARIN, Manager General – Paradis Vacanțe de Vis;
COSMIN VASILE, Manager Departament Circuite – Hello Holidays;
CĂLIN ILE, Manager în domeniul turismului;
DORU DRAGOMIR, Președinte – Camera de Comerț Bilaterală România-Bulgaria.

Participarea la eveniment este GRATUITĂ, prin completarea formularului disponibil AICI!

Dezbatere digitală marca CLCC: Întâlnirea digitală este organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

 

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA