Retailerul Douglas lansează categoria RO Brands, dedicată brandurilor locale de cosmetice

nov. 26, 2020 | Noutăți

Douglas, unul dintre cei mai importanți retaileri premium din industria de cosmetice, anunță lansarea categoriei RO Brands, dedicată brandurilor locale de cosmetice și produse de înfrumusețare, și invită consumatorii să recomande branduri locale pe care le apreciază, pentru a fi incluse pe platforma www.douglas.ro.

Noua categorie își propune să susțină brandurile locale și să ofere consumatorilor șansa de a cumpăra de la cât mai mulți producători locali.

RO Brands, categoria nou lansată pe platforma online Douglas.ro, include în momentul de față 14 branduri de cosmetice și produse de înfrumusețare românești: Apiterra, Bioten, Cupio, Deplin, Elmiplant, Essence de Roumanie, Gerovital, Iehana, Kinga Varga, NN Cosmetics, Nuca Organic, Raftul cu Miresme, Skin Novels și Tie-me-up. Cu 250 de produse disponibile pe platformă în prezent, noul segment include produse de igienă personală, îngrijire a corpului și a feței, machiaj, accesorii și parfumuri.

Conceptul RO Brands s-a născut din aprecierea pentru tot ceea ce înseamnă business românesc: frumusețe autohtonă, branduri locale, implicare și susținere la nivel local. Prin crearea acestei noi categorii, Douglas își propune să sprijine brandurile din portofoliu, să atragă mai mult atenția asupra lor și să contribuie la dezvoltarea industriei cosmetice românești, oferind în același timp clienților produsele locale pe care le iubesc, prin intermediul unei platforme pe care o cunosc deja și care livrează la nivel național.

„Fiind principala platformă premium dedicată zonei de beauty din Europa, la Douglas ne propunem să fim mai mult decât un business de e-commerce: scopul nostru este să devenim o platformă pentru acele branduri locale care oferă produse excelente, dar care nu se bucură de expunerea și recunoașterea pe care le merită. Acesta este motivul pentru care ne îndreptăm atenția și eforturile către RO Brands și invităm clienții să se alăture inițiativei, astfel încât să aflăm preferințele lor. Una dintre principalele noastre priorități la Douglas este de a oferi clienților noștri produsele cosmetice pe care le iubesc”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

„Sunt vremuri de incertitudini economice. Cum ne protejăm financiar” – o nouă dezbatere CLCC

Inflație, dobânzi ridicate, instabilitate geopolitică, incertitudini fiscale – acestea și altele asemenea, conturează un climat economic marcat de nesiguranță. În acest context, întrebarea care stă pe buze tuturor este: cum ne protejăm economiile și investițiile? Te invităm să aflăm împreună pe 30 mai, începând cu ora 11.00, în cadrul celei de-a 5-a dezbatere profesională digitală din acest an, organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării.

O eventuală creștere a taxelor, pe fondul inflației, poate duce multe business-uri în insolvență sau faliment

Deprecierea cursului monedei naționale, creșterea dobânzilor și reducerea liniilor de finanțare, noul val de inflație generat de liberalizarea piețelor de energie și gaze, alături de efectele unei posibile creșteri a taxelor ar putea duce România într-o situație de risc, cu falimente în serie pe lanțurile economice, relevă o analiză de specialitate.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA