Raluca Ștefan – Corporate Affairs Manager BAT: Sustenabilitatea înseamnă perseverență și consistență, dorința de a fi mai bun decât ai fost ieri, în atingerea obiectivelor pe care ți le-ai propus

sept. 28, 2022 | Comunitatea CLCC

“În ultimii doi ani s-a vorbit foarte mult de CSR, de sustenabilitate, de ESG și este de la sine înțeles, pentru că nu mai există nici o companie respectabilă în acest moment care să nu aibă obiective de sustenabilitate sau ambiții în această zonă. Cred că sustenabilitatea până la urmă nu înseamnă neapărat perfecțiune în atingerea standardelor, fie ele uniforme sau nu, cât mai degrabă înseamnă perseverență și consistență, plus acea dorință de a fi mai bun tu însuți decât ai fost ieri, în atingerea obiectivelor pe care ți le-ai propus”, a declarat Raluca Ștefan – Corporate Affairs Manager BAT, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC “De la CSR la ESG”, organizată pe 15 septembrie.

Aceasta a precizat că BAT are o serie de obiective foarte clare în această direcție, asumate încă din 2020. “Sunt standarde impuse tuturor companiilor care fac parte din grup. Sigur, intervine contextul local,  legislația locală, mentalitatea și cultura pe care fiecare țară o dezvoltă. Cred că dincolo de atingerea acestor obiective și de raportări, noi ne-am uitat foarte mult și la partea de mentalitate. Prin campaniile pe care le dezvoltăm am încercat să aducem consumatorii, partenerii comerciali, dar și angajații, în această călătorie spre ținte concrete de sustenabilitate. Urmărim mai ales o schimbare de optică, de obiceiuri și de gesturi, multe din ele simple, pe care fiecare dintre noi le putem face pentru a ne reduce impactul asupra mediului”.

Raluca Ștefan a adăugat că BAT are ca principal obiectiv reducerea impactului afacerii sale asupra sănătății și dezvoltă în acest sens o gamă întreagă de produse cu risc redus, pe care consumatorii care nu pot renunța la fumat le pot alege ca alternativă la fumat. De asemenea, compania susține eforturile autorităților în combaterea contrabandei cu produse din tutun și se implică în campanii de informare pentru consumatori și partenerii comerciali: “Avem campanii pe partea de combatere a contrabandei, care este o reală problemă pentru România și pentru zonele de graniță, în special de Nord și Nord-Est. Pe partea de governance, este foarte important să menționăm comportamentul responsabil pe care industria noastră trebuie să-l adopte și avem campanii împreună cu partenerii comerciali despre importanța respectării legislației și a prevenirii accesului minorilor la produse cu tutun și nicotină. Cred că există foarte multe oportunități de a îmbunătăți atât nivelul de conștientizare al consumatorilor, cât și al retailerilor în acest domeniu, pentru a înțelege efectele și  a-și aduce contribuția în acest sens”.

Înregistrarea întâlnirii „De la CSR la ESG” poate fi urmărită integral AICI.

Dezbatere digitală marca CLCC

Întâlnirea digitală a fost organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

 

INFOGRAFICE

Evoluția indicatorilor reprezentativi ai dezvoltării României în ultimii 20 de ani

Evoluția indicatorilor reprezentativi ai dezvoltării României în ultimii 20 de ani

Odată cu setarea obiectivului aderării la Uniunea Europeană, dezvoltarea României s-a aliniat cadrului european, iar analiza indicatorilor reprezentativi subliniază această schimbare prin înregistrarea unui trend general ascendent în perioada 2003-2023. Următorul infografic prezintă evoluția indicatorilor reprezentativi ai României în ultimii 20 de ani, evidenţiind următoarele aspecte:

ARTICOLE RECENTE

Evoluția indicatorilor reprezentativi ai dezvoltării României în ultimii 20 de ani

Odată cu setarea obiectivului aderării la Uniunea Europeană, dezvoltarea României s-a aliniat cadrului european, iar analiza indicatorilor reprezentativi subliniază această schimbare prin înregistrarea unui trend general ascendent în perioada 2003-2023. Următorul infografic prezintă evoluția indicatorilor reprezentativi ai României în ultimii 20 de ani, evidenţiind următoarele aspecte:

Cum a evoluat piața muncii în 2024?

2024 a fost un an al prudenței pe piața muncii, în care angajatorii au postat aproape 300.000 de joburi noi, dar și în care candidații au fost foarte activi în a-și căuta un nou loc de muncă, în condițiile în care au fost înregistrate aproximativ 11 milioane de aplicări, potrivit datelor din cea de-a 9-a ediție a raportului anual Review & Trends realizat de eJobs România.

Au fost semnate trei noi contracte de investiţii în infrastructura de turism

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, a semnat contractele de finanţare în cadrul Programului pentru dezvoltarea investiţiilor în turism – Masterplanul investiţiilor în turism pentru proiecte în domeniul turismului depuse de Consiliul Judeţean Călăraşi, Primăria municipiului Reşiţa şi Primăria oraşului Borsec, informează ministerul de resort printr-un comunicat.

Cristina Chiriac (CONAF): Este important să ne gândim ce avem de făcut în 2025, astfel încât să nu intrăm într-o recesiune economică

„România trebuie să reducă cheltuielile publice, în special din zona celor neproductive pentru a evita o posibilă recesiune economică în 2025, să crească eficienţa colectării veniturilor fiscale şi să evite supraîncărcarea fiscală asupra mediului de afaceri”, a declarat Cristina Chiriac, preşedinta Confederaţiei Naţionale pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF), în cadrul dezbaterii profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării), cu titlul „Înapoi la economie. Cum văd antreprenorii anul 2025.”

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA