RADU TĂNASE, HORA ROMÂNIA: CREȘTEREA DE TVA DE LA 5% LA 9% SE VA REFLECTA ÎN PREȚURI

iul. 25, 2022 | Comunitatea CLCC

„Industria ospitalității deja începe să-și revină. HORA susține cu îndârjenie menținerea impozitului specific pentru codurile CAEN stipulate expres în legislație”, a afirmat vicepreședintele HORA România, Radu Tănase, în cadrul dezbaterii CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării) din luna iunie, despre noile modificări ale legislației fiscale și impactul acestora asupra contribuabililor.

Reglementarea bacșișului

„Pentru noi este extrem de importantă astăzi reglementarea bacșișului pentru că sunt foarte mulți bani care pot veni la bugetul de stat și, de asemenea, va fi un plus pentru angajat la venitul salarial”, a spus acesta.

Creșterea TVA-ului

Vicepreședintele HORA a adăugat că nu consideră creșterea TVA-ului „de la 5% la 9% o problemă pentru industrie, însă aceste procente se vor reflecta în prețuri. HORA luptă pentru aceste provocări și pentru a duce această industrie către niște culmi mai mari față de cele din 2019”.

Înregistrarea întâlnirii SE SCHIMBĂ LEGISLAȚIA FISCALĂ. CE SPUN CEI CARE PLĂTESC TAXE, IMPOZITE ȘI CONTRIBUȚII?, poate fi urmărită integral AICI.

Dezbatere digitală marca CLCC

Întâlnirea digitală a fost organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA