RADU TĂNASE, HORA ROMÂNIA: CREȘTEREA DE TVA DE LA 5% LA 9% SE VA REFLECTA ÎN PREȚURI

iul. 25, 2022 | Comunitatea CLCC

„Industria ospitalității deja începe să-și revină. HORA susține cu îndârjenie menținerea impozitului specific pentru codurile CAEN stipulate expres în legislație”, a afirmat vicepreședintele HORA România, Radu Tănase, în cadrul dezbaterii CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării) din luna iunie, despre noile modificări ale legislației fiscale și impactul acestora asupra contribuabililor.

Reglementarea bacșișului

„Pentru noi este extrem de importantă astăzi reglementarea bacșișului pentru că sunt foarte mulți bani care pot veni la bugetul de stat și, de asemenea, va fi un plus pentru angajat la venitul salarial”, a spus acesta.

Creșterea TVA-ului

Vicepreședintele HORA a adăugat că nu consideră creșterea TVA-ului „de la 5% la 9% o problemă pentru industrie, însă aceste procente se vor reflecta în prețuri. HORA luptă pentru aceste provocări și pentru a duce această industrie către niște culmi mai mari față de cele din 2019”.

Înregistrarea întâlnirii SE SCHIMBĂ LEGISLAȚIA FISCALĂ. CE SPUN CEI CARE PLĂTESC TAXE, IMPOZITE ȘI CONTRIBUȚII?, poate fi urmărită integral AICI.

Dezbatere digitală marca CLCC

Întâlnirea digitală a fost organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Adrian Voican (ANAT): A lua voucherele de vacanță este o crimă economică împotriva dezvoltării; trebuie să le repunem la loc

A lua voucherele de vacanță, acest catalizator al industriei, cred că este o crimă economică împotriva dezvoltării și trebuie să le punem la loc, poate într-un format mai deștept care să ajute și angajații din domeniul privat, este de părere vicepreședintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România (ANAT), Adrian Voican.

Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global

După mai mult de un deceniu de cooperare fiscală globală, se conturează din ce în ce mai clar o revenire a competiției fiscale, pe fondul unor noi tensiuni comerciale care perturbă lanțurile de aprovizionare în timp real, se arată în cel mai recent raport EY privind perspectiva strategiilor fiscale la nivel global. Avansul accelerat în tehnologie impactează, la rândul său, piețele financiare mondiale, adăugând o anumită marjă de incertitudine economică.

„Turismul în 2025, o nouă încercare”, tema dezbaterii CLCC din 24 aprilie

Pentru industria turistică, la vechile probleme, cum ar fi lipsa forței de muncă și numărul redus al turiștilor străini, se adaugă altele noi, cum sunt creșterea fiscalității și scăderea valorii tichetelor de vacanță. Care este strategia de creștere a operatorilor din turism? Cum se adaptează la noile condiții? Te invităm să aflăm împreună pe 24 aprilie, începând cu ora 11.00, în cadrul unei noi dezbatere profesionale digitale CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, cu titlul „Turismul în 2025, o nouă încercare”.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA