Mercury360, unul dintre jucătorii importanți de pe piața serviciilor pentru retail, lansează, în parteneriat cu Vispera, furnizor de soluții de inteligență artificială, prima platformă de raportare a auditului serviciilor pentru retail. Folosind cea mai recentă tehnologie de recunoaștere a imaginilor, această soluție ajută companiile să se dezvolte prin îmbunătățirea tuturor indicilor metrici de retail și de satisfacție a clienților.
Prin utilizarea tehnologiei de recunoaștere computerizată a imaginilor, această soluție reprezintă combinația perfectă dintre creșterea productivității pe teren și serviciile de business intelligence oferite în timp real și în mod precis.
Pe scurt, prin intermediul noii platforme, comercianții pot beneficia de toate cunoștințele locale de marketing axat pe cumpărători și de execuția impecabilă la nivel național, oferită de Mercury360, dar și de avantajele tehnologiei de recunoaștere computerizată a imaginilor: acces instant la toți indicii relevanți de retail, cu o precizie de + 95% chiar de la început, securitate și capabilități de detectare a fraudei.
Cu doar câteva fotografii realizate într-un magazin de retail, serviciile Vispera de recunoaștere a imaginilor pot identifica produsele de pe orice tip de raft sau din orice tip de vitrină, pot raporta instant produsele cu stoc epuizat, pot verifica conformitatea planogramei, corela etichetele de preț, identifica materialele de branding și multe altele.
Orice poate capta ochiul uman, Vispera poate analiza instant. Fiecare imagine se va traduce instant în cifre care pot fi folosite ca business intelligence. Acuratețea vizuală computerizată susține nivelul stocurilor și recunoașterea produselor la nivel de marcă pentru un număr ridicat de categorii, tipuri de ambalaje și tipuri de rafturi (raft principal, exponate secundare, vitrine frigorifice, materiale speciale utilizate pentru vânzarea produsului etc.).
Cu un nivel de precizie de 95+%, programul are nevoie doar de un logo vizibil, de o imagine recognoscibilă sau de un cod de bare, iar comercianții vor avea toate informațiile într-un singur loc sub forma unui tablou de bord mobil ușor de utilizat și personalizabil, cu rapoarte și analize avansate. Acestia vor avea posibilitatea să extragă din aceste date în profunzime informațiile de care au nevoie, oricând și oriunde.
„Faza de testare a început în primăvara anului 2020. Am investit în configurare, formări, personalizări locale și am implementat proiecte-pilot pe teren care s-au bucurat de succes în ultimele 6 luni, incluzând sute de puncte de vânzare. Acum suntem gata să aducem această tehnologie și celorlalți parteneri, spre satisfacția acestora. Suntem optimiști cu privire la acest parteneriat deoarece, la fel ca noi, Vispera este dispusă să învețe, să investească și să adapteze serviciile oferite. Flexibilitatea este esențială, iar Vispera ne-a demonstrat că împărtășim și această valoare. În etapele următoare, vom împărtăși mai multe despre această tehnologie excelentă cu partenerii noștri și vom prezenta întregii lumi rezultate demonstrate ale acesteia”, a declarat Adrian Munteanu, Director de dezvoltare în cadrul Mercury360.