Artesana International, producătorii lactatelor Artesana, din Tecuci, anunță demararea primei campanii de reînnoire a identității vizuale, de la înființarea brandului, în urmă cu 8 ani, printr-un proiect de consultanță internațională cofinanțat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).

Pe lângă noua identitate Artesana, proiectul vizează relansarea si repoziționarea companiei prin cercetări de piață, corporate branding, redesign-ul etichetelor, precum și definirea unei strategii integrate de trade, de brand și de produs, pentru următorii ani.

„Am demarat un proces științific de documentare și cercetare, care ne-a relevat datele despre publicul nostru și ceea ce este important în relația noastră cu consumatorii. Acesta a fost primul pas în reașezarea strategică a companiei, pe termen mediu și lung. Acum suntem pregătiți să facem saltul la nivelul următor. Deși ne-a ridicat noi dificultăți, am reușit să mergem înainte cu planurile noastre chiar în perioada pandemiei de coronavirus. Ne-a ajutat enorm echipa de oameni profesioniști alături de care am lucrat și cărora le mulțumim foarte mult pentru efortul lor! Bineînțeles, am găsit sprijin și din partea tuturor celor care adoră produsele noastre și ei sunt cei care ne-au motivat cel mai mult”, a declarat Alina Donici, Managing Partner Artesana International.

Printre puținii producători de lactate cu capital 100% românesc, istoria Artesana e o poveste de ambiție, dragoste pentru familie și un strop de patriotism, în plină armonie cu globalizarea. Inițial, rețetele adoptate și produse de Artesana erau de pură inspirație spaniolă. Chiar dacă au preluat din know-how-ul ibericilor, majoritatea produselor create și distribuite în prezent sunt cele pe care românii au ajuns să le iubească și le-au adoptat în dieta lor zilnică: lapte proaspăt de vacă și de capră, iaurturi, creme de brânză și brânzeturi maturate.