„Marketingul s-a mutat în online. Cum vă puteți promova produsele sau imaginea în domeniul digital”, o nouă dezbatere marca CLCC

nov. 11, 2024 | Evenimente

CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării te invită la cea de-a 9-a dezbatere profesională digitală din acest an! Dezbaterea cu titlul „Marketingul s-a mutat în online. Cum vă puteți promova produsele sau imaginea în domeniul digital” se va desfășura miercuri, 20 noiembrie, începând cu ora 13.00, pe ZOOM.

În contextul actual, în care digitalizarea joacă un rol fundamental în strategiile de afaceri, vă invităm să participați la o discuție interactivă despre tendințele actuale din marketingul digital și despre cum companiile își pot optimiza prezența online.

Gazda întâlnirii, Constantin Rudnițchi – Jurnalist, Director Executiv CLCC, îi va avea alături pe următorii invitați speciali:

  • Călin Biriș, Fondator, Online Mastery
  • Robert Trandafir, CEO și co-fondator, Gun Media

Subiecte abordate în cadrul dezbaterii:

🔹 Tendințele actuale în marketingul digital;

🔹 Construirea unui brand puternic în mediul online;

🔹 Analiza datelor și măsurarea performanței campaniilor;

🔹 Automatizarea marketingului și utilizarea AI.

***

Detalii suplimentare regăsiți în invitația electronică ce poate fi accesată AICI.

Participarea la eveniment este GRATUITĂ, prin completarea formularului de înregistrare disponibil AICI.

 

🤝 Parteneri profesionali ai ediției: Online Mastery și Gun Media

👉 Partener promovare: EventsMax.ro

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA