Kosarom, unul dintre jucătorii cu notorietate din piața locală de carne și preparate din carne, a inaugurat la finalul lunii octombrie Fine Store, un concept de magazin premium. Investiția s-a ridicat la 150.000 de euro și acesta reprezintă a 25-a unitate comercială operată de companie.

„Am creat un spațiu de desfacere și vânzare la standarde de siguranță impuse de legislația în vigoare, pe de o parte. Am pus la dispoziția consumatorilor carne și produse din carne de porc și de pasăre realizate de firmele din grupul Kosarom, cărora li se adaugă cărnuri de vită proaspătă, dar și maturată, brânzeturi maturate, produse de băcănie și băuturi atent selecționate, toate la prețuri corecte. Consumatorii au început să aprecieze tot mai mult produsele românești”, a declarat Neculai Apostol, fondatorul Kosarom.

Acesta a ținut să precizeze că cel mai important echipament din dotarea magazinului este feliatorul Berkel, un echipament – simbol al aparatelor de feliat, cu o istorie de peste 100 de ani.

”Pentru Moldova și pentru Iași, Kosarom este un brand reprezentantiv, deci unde puteam găsi un loc mai potrivit pentru această locație premium decât în inima orașului Iași, la Palas Mall? Vorbim despre un magazin ce se diferențiază de alte locuri similare, un magazin în care consumatorul poate alege produse premium și unde are recomandările specialiștilor”, a precizat Georgiana Peruc, Director de Marketing al Kosarom.

Noul concept vine cu elemente de design modern, totul fiind gândit astfel încât vedeta magazinului să fie vitrina de carne. ”Toate elementele prezente în spațiu, de la design interior până la echipamente, de la modalitatea de prezentare a produselor până la personalul pregătit pentru acest tip de servire, toate au fost corelate pentru a crea un spațiu cât mai primitor în strânsă legătură cu standardele de siguranță alimentară impuse de legislația în vigoare”, a mai punctat Georgiana Peruc.