„Invazie de E-uri în fiscalitate. Cum se adaptează antreprenorii, companiile și profesioniștii la digitalizarea raportărilor fiscale”, o nouă dezbatere marca CLCC

iul. 8, 2024 | Evenimente

CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării te invită la o nouă dezbatere profesională digitală, cu titlul „Invazie de E-uri în fiscalitate. Cum se adaptează antreprenorii, companiile și profesioniștii la digitalizarea raportărilor fiscale”. Cea de-a șasea dezbatere din acest an se va desfășura JOI, 18 iulie, începând cu ora 11.00, pe ZOOM.

Digitalizarea raportărilor fiscale este unul dintre procesele care se dezvoltă în ritm alert, fiind necesar un efort susținut din partea antreprenorilor, companiilor și profesioniștilor, pentru a se conforma cu noile obligații de raportare.

Gazda întâlnirii, Constantin Rudnițchi – Jurnalist, Director Executiv CLCC, îi va avea alături pe următorii invitați speciali:

  • Luisiana Dobrinescu, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA;
  • Dan Schwartz, Managing Partner, RSM România;
  • Feliciu Paraschiv, Vicepreşedinte, Asociaţia Naţională a Comercianţilor Mici şi Mijlocii din România (ANCMMR);
  • Sînziana Radu, Manager Taxe indirecte, Ernst&Young (EY).

Subiecte abordate în cadrul dezbaterii:

✔️  Digitalizarea, o provocare pentru antreprenori, companii și profesioniști;
✔️  E-factura și simplificarea controalelor fiscale;
✔️  Eficientizarea mediului de business și oportunitățile create;
✔️  Ce schimbări sunt așteptate în perioada următoare?

***

Detalii suplimentare regăsiți în invitația electronică ce poate fi accesată AICI.

Participarea la eveniment este GRATUITĂ, prin completarea formularului de înregistrare disponibil AICI.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA