INFOGRAFIC: Rata și numărul locurilor de muncă vacante, trimestrul II 2021 – trimestrul II 2024

sept. 20, 2024 | Infografice

Conform Institului Național de Statistică (INS),  în trimestrul II 2024, numărul locurilor de muncă vacante a fost 34,5 mii, în scădere cu 0,5 mii față de trimestrul anterior.

Rata locurilor de muncă vacante estimată pentru trimestrul II 2024 a fost 0,67%, în scădere cu 0,02 puncte procentuale față de trimestrul precedent.

Comparativ cu același trimestru al anului 2023, numărul locurilor de muncă vacante a scăzut cu 4,9 mii, iar rata locurilor de muncă vacante a scăzut cu 0,10 puncte procentuale.

 

Următorul grafic prezintă rata și numărul locurilor de muncă vacante în perioada 2021 – 2024 (trimestrul II), conform datelor INS:

Sursa informațiilor: insse.ro

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA