IMPACTUL PROIECTELOR DE CONSTRUCȚII ASUPRA DEZVOLTĂRII ECONOMICE – TEMA WEBINARULUI COALIȚIEI PENTRU LIBERTATEA COMERȚULUI ȘI A COMUNICĂRII DIN 4 MARTIE

feb. 23, 2021 | Evenimente

CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și Comunicării – vă invită la o nouă întâlnire a comunității, care are ca subiect situația actuală a sectorului construcțiilor și impactul pe care acestea le au asupra dezvoltării economice. Pe data de 4 Martie, începând cu ora 15.00, are loc Webinarul Impactul proiectelor de construcții asupra dezvoltării economice.

Vom discuta despre situația și provocările acestui sector de activitate în condițiile restricțiilor impuse de pandemie, despre soluțiile și tehnologiile pe care le avem la dispoziție pentru a răspunde nevoilor clienților dar și despre impactul construcțiilor asupra economiei.

Întâlnirea, organizată de CLCC în parteneriat cu FPSC și moderată de Constantin Rudnițchi, Director Executiv CLCC, îi are ca invitați speciali pe Ec. Răzvan Niculescu-Aron, Vicepreședinte FPSC, Prof. Univ. Dr. Ing. Radu Sorin Văcăreanu, Rector UTCB, Ing. Mircea Bulboacă, Vicepreședinte FPSC, Ing. Adriana Iftime, Director General FPSC, Dr. Ing. Cristian Romeo Erbașu, Președinte FPSC și Presedinte Cluster TEC, Ing. Cristian Onofrei, Responsabil dezvoltare programe Custer TEC, Rodica Lupu, Director Cluster TEC. Vor participa și alți specialiști care vor împărtăși experiența lor și soluțiile pe care le-au identificat pentru depășirea provocărilor pandemiei.

Evenimentul este dedicat specialiștilor și companiilor din domeniul construcțiilor, iar participarea este gratuită prin completarea formularului disponibil în invitația de AICI!

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA