GILDA LAZĂR: INDUSTRIA TUTUNULUI ESTE CEA MAI SOLIDARĂ DINTRE TOATE INDUSTRIILE

iul. 29, 2022 | Comunitatea CLCC

În cadrul dezbaterii CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării) din luna iunie, despre noile modificări ale legislației fiscale și impactul acestora asupra contribuabililor, Gilda Lazăr – Head of Corporate Affairs & Communications – JTI România a susținut că industria tutunului rămâne un pilon principal, când vine vorba de veniturile bugetare.

„Contribuția unei singure companii la PIB este de 0,5 %. Predictibilitatea nu aduce doar contribuții la stat, ci și investiții suplimentare din partea companiilor”, a afirmat Gilda Lazăr.

Aceasta a adăugat că „În anul 2020 industria tutunului a plătit taxe către stat în valoare de 17,5 miliarde de lei, cam tot atât cât a costat lupta pandemiei în anul respectiv”.

Industria tutunului nu se opune reglementărilor

Însă un lucru important este „să se știe din timp reglementările noi și să fie discutate, să putem avea un dialog cu autoritățile”.

„Dorim ca această piață să fie una concurențială și să avem acces să vindem produse legale într-o piață legală, astfel încât să putem colecta și plăti taxele, iar, pentru acest lucru, avem nevoie de predictibilitate fiscală și stabilitate legislativă”, a încheiat Gilda.

Înregistrarea întâlnirii SE SCHIMBĂ LEGISLAȚIA FISCALĂ. CE SPUN CEI CARE PLĂTESC TAXE, IMPOZITE ȘI CONTRIBUȚII?, poate fi urmărită integral AICI.

Dezbatere digitală marca CLCC

Întâlnirea digitală a fost organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA