George Butunoiu, Expert în recrutare: Angajatorii ar trebui să devină cât mai puțin dependenți de angajați

mai 4, 2022 | Evenimente

În luna aprilie, comunitatea CLCC s-a reunit în mediul online pentru o dezbatere despre criza forței de muncă, în contextul post-pandemic, dar și despre soluțiile care se întrevăd.

Moderatorul întâlnirii, CONSTANTIN RUDNIȚCHI – Director Executiv CLCC, i-a avut ca invitați speciali pe: OANA BOTOLAN DATKI – Managing Partner Cteam România; GEORGE BUTUNOIU – Expert în recrutare; RADU TĂNASE – Vicepreședinte HORA România; RĂZVAN NICULESCU ARON – Vicepreședinte Federația Patronatelor Societăților din Construcții (FPSC); FELICIU PARASCHIV – Vicepreședinte Asociația Națională a Comercianților Mici și Mijlocii din România (ANCMMR).

George Butunoiu, expert în recrutare de peste 30 de ani, invitat special al întâlnirii CLCC, a remarcat că între angajați și angajatori există un sentiment de antipatie reciprocă: angajatorii se plâng de angajați și invers.

Mai mult, în pandemie, relația dintre angajați și angajatori s-a deteriorat și mai tare acesta sugerează că, pentru a avea un business solid, angajatorii trebuie să devină cât mai puțin dependenți de angajați. În acest sens expertul în recrutare le propune angajatorilor ca primă soluție, stabilirea unor proceduri clare, implementarea tehnologiilor, automatizarea serviciilor, pentru a nu mai depinde atât de mult de oameni.

Un alt aspect important pe care l-a afirmat George Butunoiu în cadrul întâlnirii a fost faptul că nu este nevoie doar de oameni calificați pe piața muncii, poate exista „un procentaj mic de oameni calificați, care să-i învețe și pe ceilalți. Ne putem asigura, deci, afacerea și cu puțini oameni cu experiență, căci aceștia pot învăța în ritm accelerat meseria. Soluția este să putem angaja oameni necalificați sau cu calificare minimă, cu proceduri și sisteme bine puse la punct. Găsim, astfel, mai ușor angajați, iar, în cazul unei pierderi a unei persoane, firma nu va da faliment”, a concluzionat expertul în recrutare, George Butunoiu.

Înregistrarea dezbaterii digitale Pandemia trece, criza forței de muncă rămâne, poate fi urmărită integral AICI.

CLCC reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerțului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Aceasta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

 

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA