GEORGE BĂDESCU, ASOCIAȚIA MARILOR REȚELE COMERCIALE DIN ROMÂNIA (AMRCR): ROMÂNIA A RECUPERAT DESTUL DE MULT DECALAJUL ECONOMIC PE CARE ÎL AVEA FAȚĂ DE ALTE ȚĂRI

iul. 25, 2022 | Comunitatea CLCC

În cadrul dezbaterii CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării) din luna iunie, despre noile modificări ale legislației fiscale și impactul acestora asupra contribuabililor, George Bădescu, director executiv AMRCR, a argumentat că sistemul de taxare-impozitare a produs o valoare adăugată, deoarece „comparativ cu 1990, România a recuperat destul de mult decalajul economic pe care îl avea față de alte țări”.

Cel mai potrivit sistem de impozitare pentru România

„Dincolo de problematicile specifice ale fiecărei industrii, un sistem diferit de impozitare față de cel care este astăzi ar trebui să pornească de la identificarea avantajului competitiv pe care țara noastră îl poate exploata cel mai bine comparativ cu alte state cu care intră în concurență”, a punctat George Bădescu.

„Când vorbim de consultare este bine să existe o consultare și în zona experților. Trebuie să ne gândim și la zona de inovație și cum s-ar reflecta aceasta în industria retail”, a mai adăugat acesta.

Înregistrarea întâlnirii SE SCHIMBĂ LEGISLAȚIA FISCALĂ. CE SPUN CEI CARE PLĂTESC TAXE, IMPOZITE ȘI CONTRIBUȚII?, poate fi urmărită integral AICI.

Dezbatere digitală marca CLCC

Întâlnirea digitală a fost organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA