„Finanțarea afacerilor” – o nouă întâlnire a Coaliției pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării (CLCC)

oct. 18, 2021 | Evenimente

Comunitatea CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării se întâlnește în luna octombrie, pentru o discuție despre identificarea corectă a nevoii de finanţare a afacerilor, despre platforme și oportunități de finanțare care pot fi accesate de Start Up-uri și IMM-uri, obstacole ce apar frecvent în pregătirea planului de finanțare și, mai ales, soluții la acestea.

Așadar, vă așteptăm Miercuri, 27 octombrie, orele 11.00 – 12.30, pe Platforma ZOOM.

Moderatorul întâlnirii, CONSTANTIN RUDNIȚCHI – Director Executiv CLCC, îi are ca invitați speciali pe:

ANDREI DUDOIUManaging Partner & President BoD SEEDBLINK;
DIANA ELENA CIOBĂNETECo-Founder & Program Director COMMONS ACCEL, Partner SMART IMPACT CAPITAL;
MATEI DUMITRESCU – Senior Partner ROCA X.

Participarea la eveniment este GRATUITĂ, prin completarea formularului disponibil în invitația de AICI!

Webinar marca CLCC

Evenimentul este organizat de CLCC, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA