EXCESUL DE REGLEMENTARE: ATAC ASUPRA LIBERTĂȚII ECONOMICE. CÂT DE MULT E PREA MULT?

nov. 11, 2019 | Aparitii si Comunicate

AGENDA EVENIMENTULUI

EXCESUL DE REGLEMENTARE: ATAC ASUPRA LIBERTĂȚII ECONOMICE. CÂT DE MULT E PREA MULT?

09.30: Înregistrare invitați. Welcome Coffee (Lobby Sala Nicolae Bălcescu)

Moderator: Daniel Apostol, Jurnalist

10.10: Sesiune lucrări și dezbateri

Daniel Apostol: Atenție, pantă alunecoasă! Efectul de domino al reglementărilor;
Sorin Lazăr, Președintele Comisiei pentru buget, finanțe și bănci din Camera Deputaților
Constantin Rudnițchi, Director Executiv al Coaliției pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării (CLCC): Manifestul și obiectivele CLCC;
Cristian Păun, profesor Academia de Știinte Economice: Reglementarea în industriile cu factor de multiplicare;
Andreea Paul, președinte Inițiativa pentru Competitivitate (INACO): Limitarea competitivității prin hiper-reglementare;
Feliciu Paraschiv, vicepreședinte al Asociaţiei Naționale a Comercianților Mici și Mijlocii din România (ANCMMR): Micul comerț și importanța lui pentru economie. Efecte ale unor proiecte legislative aflate în dezbaterea Parlamentului asupra micilor comercianți;
Ruxandra Jianu, consultant fiscal: Fiscalitate vs. mediul de afaceri. Cât de predictibil este cadrul fiscal?

12.45: Închidere lucrări. Concluzii.

13.00: Socializare profesională. Bufet. (Lobby Sala Nicolae Bălcescu)

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA