EXCESUL DE REGLEMENTARE: ATAC ASUPRA LIBERTĂȚII ECONOMICE. CÂT DE MULT E PREA MULT?

nov. 11, 2019 | Aparitii si Comunicate

AGENDA EVENIMENTULUI

EXCESUL DE REGLEMENTARE: ATAC ASUPRA LIBERTĂȚII ECONOMICE. CÂT DE MULT E PREA MULT?

09.30: Înregistrare invitați. Welcome Coffee (Lobby Sala Nicolae Bălcescu)

Moderator: Daniel Apostol, Jurnalist

10.10: Sesiune lucrări și dezbateri

Daniel Apostol: Atenție, pantă alunecoasă! Efectul de domino al reglementărilor;
Sorin Lazăr, Președintele Comisiei pentru buget, finanțe și bănci din Camera Deputaților
Constantin Rudnițchi, Director Executiv al Coaliției pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării (CLCC): Manifestul și obiectivele CLCC;
Cristian Păun, profesor Academia de Știinte Economice: Reglementarea în industriile cu factor de multiplicare;
Andreea Paul, președinte Inițiativa pentru Competitivitate (INACO): Limitarea competitivității prin hiper-reglementare;
Feliciu Paraschiv, vicepreședinte al Asociaţiei Naționale a Comercianților Mici și Mijlocii din România (ANCMMR): Micul comerț și importanța lui pentru economie. Efecte ale unor proiecte legislative aflate în dezbaterea Parlamentului asupra micilor comercianți;
Ruxandra Jianu, consultant fiscal: Fiscalitate vs. mediul de afaceri. Cât de predictibil este cadrul fiscal?

12.45: Închidere lucrări. Concluzii.

13.00: Socializare profesională. Bufet. (Lobby Sala Nicolae Bălcescu)

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Luisiana Dobrinescu, despre declararea codului UIT: Dacă este și o diferență de 10 secunde, se emite procesul verbal de sancționare

„Confiscarea se face foarte ușor. Nu marfa se confiscă, ci contravaloarea mărfii. Există personal al Antifraudei care verifică din birou data, ora și minutul de intrare în țară a vehiculului, cu data, ora și minutul declarării codului UIT. Dacă este și o diferență de 10 secunde, o oră sau două, se emite procesul verbal de sancționare”, a afirmat Luisiana Dobrinescu, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA.

Sînziana Radu, (EY): Rațiunea implementării sistemului RO e-Transport necesită o colaborare din partea mediului de afaceri, dar și o înțelegere corectă și completă a cerințelor de raportare

„Rațiunea implementării acestui sistem necesită, în mod evident, o colaborare din partea mediului de afaceri, dar și o înțelegere corectă și completă a cerințelor de raportare. Pe cât vedem de necesară asigurarea unei colectări eficiente a taxelor și impozitelor, pe atât de multe provocări aduce acest sistem la nivelul mediului de afaceri, care depune eforturi considerabile pentru a se conforma acestei cerințe impuse de autorități”, a declarat Sînziana Radu, Manager Taxe indirecte, Ernst&Young (EY).

Dan Schwartz, consultant fiscal: Reglementările fiscale ce au fost lansate pe piaţă în regim de urgenţă sunt lucruri făcute foarte repede, fără o consultare cu mediul de afaceri

„Reglementările fiscale ce au fost lansate pe piaţă în regim de urgenţă sunt lucruri făcute foarte repede, fără o consultare cu mediul de afaceri, iar în loc să stăm la coadă pentru a depune un formular la un ghişeu ANAF, stăm la coadă online ca să furnizăm informaţiile solicitate, pentru că sistemele se blochează”, a declarat Dan Schwartz, consultant fiscal, Cofondator& Managing Partner RSM România.

Ştefan-Radu Oprea: Buget de 440 milioane de euro la Start-Up Nation, în 2024; programul ”Femei Antreprenor” ar putea debuta pe 30 iulie

Programul Start-Up Nation va continua şi în acest an, cu un buget din fonduri europene de peste 440 milioane de euro, iar la sfârşitul lunii iulie ar urma să demareze şi Programul “Femei Antreprenor”, a declarat la evenimentul de lansare a unei noi ediţii a “Cartei Albe a IMM-urilor din România”, ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea.

„Invazie de E-uri în fiscalitate. Cum se adaptează antreprenorii, companiile și profesioniștii la digitalizarea raportărilor fiscale”, o nouă dezbatere marca CLCC

CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării te invită la o nouă dezbatere profesională digitală, cu titlul „Invazie de E-uri în fiscalitate. Cum se adaptează antreprenorii, companiile și profesioniștii la digitalizarea raportărilor fiscale”. Cea de-a șasea dezbatere din acest an se va desfășura JOI, 18 iulie, începând cu ora 11.00, pe ZOOM.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA