DORU DRAGOMIR, CAMERA DE COMERȚ BILATERALĂ ROMÂNIA-BULGARIA: CRED CĂ UNUL DINTRE ATUURILE BULGARIEI ÎN TURISM ESTE DIVERSITATEA

aug. 17, 2022 | Comunitatea CLCC

„Ca turist ai posibilitatea să-ți alegi, atât o zonă de hoteluri mari de 4 stele, 5 stele, all inclusive, cât și o zonă de plajă mai „sălbatică” cu cazare, fie în zone individuale cu case din diverse sate, fie în hoteluri mai mici, private, unde tipul de servicii este mai aproape de conceptul nostru din „Vamă” și din „2 Mai”. Aceasta a fost observația făcută de către Doru Dragomir, Președinte al Camerei de Comerț Bilaterale România-Bulgaria, în cadrul întâlnirii CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării) din luna iulie. Evenimentul a propus o dezbatere cu tema: „ROMÂNIA, BULGARIA SAU GRECIA? CE ALEG TURIȘTII ROMÂNI.”

Conform lui Doru Dragomir litoralul bulgăresc atrage prin diversitatea și, mai ales, prin infrastructura dezvoltată îndeosebi pe partea de all inclusive.

„Cred că principalul atu pe care l-a avut Bulgaria în ultimii 10 ani a fost gama largă de all inclusive care, în România, a început să se dezvolte abia în ultimii ani la modul real.”, a afirmat președintele Camerei de comerț.

Referitor la un alt atu a turismului din Bulgaria, Doru Dragomir a adăugat faptul că strategiile și serviciile de promovare sunt foarte eficiente față de România.

„Cred că ceea ce lipsește în momentul de față României este o strategie coerentă de promovare. Trebuie să se stabilească o strategie coerentă de promovare în România. Nu cred că turismul românesc poate fi susținut doar cu turiști români. Trebuie să ne gândim să aducem și turiști din afară.”, a concluzionat președintele Camerei de Comerț Bilaterale România-Bulgaria.

Înregistrarea întâlnirii ROMÂNIA, BULGARIA SAU GRECIA? CE ALEG TURIȘTII ROMÂNI poate fi urmărită integral AICI.

Dezbatere digitală marca CLCC

Întâlnirea digitală a fost organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

 

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Sorin Mierlea, InfoCons: Sunt anumite zone de comerț care fac importuri paralele din punct de vedere al unor branduri

Sorin Mierlea, InfoCons: Sunt anumite zone de comerț care fac importuri paralele din punct de vedere al unor branduri

„Sunt anumite zone de comerț, chiar anumite hipermarketuri care fac importuri paralele din punct de vedere al unor branduri, care nu știu dacă se încadrează neapărat la contrabandă, fiindcă contrabanda înseamnă și o parte de infracțiune cu privire la neplata unor taxe către statul respectiv”, a declarat Președintele InfoCons, Sorin Mierlea.

Ana Maria Munteanu, despre traficul de produse de protecție a plantelor: Cu cât se vor interzice mai multe substanțe active, cu atât traficul ilicit va fi mult mai intens

„Din păcate, până în acest moment, contrafacerea produselor de protecție a plantelor nu a fost o prioritate pentru autorități, chiar dacă un produs contrafăcut de protecție a plantelor este extrem de periculos atât pentru mediu, cât și pentru sănătatea umană, mai ales prin prisma mâncarii care la un moment dat ajunge pe mesele noastre”, a declarat Ana Maria Munteanu, Vicepreședinte al Grupului de Luptă Împotriva Contrafacerii CropLife Europa și Manager Program Lupta Împotriva Traficului Ilicit la nivel Global în cadrul Syngenta.

Oana Iacob, JTI : Nivelul contrabandei cu ţigarete din martie, de aproape 10%, înseamnă pierderi anualizate la buget de 400 milioane euro

Nivelul contrabandei cu ţigarete înregistrat în martie, de aproape 10%, înseamnă pierderi anualizate la buget de circa 400 de milioane de euro, a declarat Oana Claudia Iacob, Government Relations Manager JTI Romania, la webinarul “Contrabanda, duşmanul ignorat al pieţei libere şi al bugetului”, organizat de Coaliţia pentru Libertatea Comerţului şi a Comunicării (CLCC).

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA