Doraly Expo Market, unul dintre parcurile comerciale din România, cu spaţii dedicate comerţului angro, cash&carry şi retail, a finalizat şi dat în folosinţă un nou pavilion comercial, cu o suprafaţă de 9.200 mp. Investiţia se ridică la suma de 6 milioane euro.

Doraly ajunge astfel la o suprafaţă comercială închiriabilă de cca. 95.000 mp, dezvoltată pe un teren cu o suprafaţă de cca. 280.000 mp, trasmite un comunicat de presă trimis redacţiei.

Noul pavilion este construit pe un concept “built-to-suit”, perfect adaptat şi personalizat după cerinţele clientului, care primeşte astfel în exploatare un proiect la cheie, în regim de închiriere pe termen lung. Pentru construcţie au fost folosite soluţii şi tehnologii care asigură standarde înalte de eficienţă energetică, iar sistemul de iluminat şi climatizarea clădirii au fost proiectate astfel încât să reducă cu 50% consumul de energie.

Constructorul pavilionului este RCTI Company SRL, companie fondată în 2010 ca şi specialist în proiectarea şi executarea lucrarilor de instalaţii, şi care ulterior, datorită experienţei dobândite şi profesionalismului personalului s-a lansat şi pe segmentul lucrărilor de construcţii, furnizând în prezent lucrări la cheie, în regim de antreprenoriat general.

“Investiţia realizată în noul pavilion comercial este o reconfirmare a potenţialului şi notorietăţii Doraly. De asemenea, aceasta susţine viziunea companiei de a crea premisele unui comerţ modern, civilizat şi corect, recunoscut în România şi în ţările limitrofe. Doraly este un parc comercial dinamic, în continuă dezvoltare, care se adresează unui mix variat de cumpărători, de la micii comercianţi care se aprovizionează în regim angro, la clienţii finali dedicaţi segmentului cash&carry şi retail, dezvoltat semnificativ în ultima perioadă. Numărul anual de vizitatori a ajuns la 3 milioane, şi îşi menţine tendinţa de creştere, iar numărul angajaţilor celor 420 comercianţi care îşi desfăşoară astăzi activitatea în Doraly a depăşit 5.000. Suntem bucuroşi să putem contribui la îmbunătăţirea permanentă a experienţei de shopping a clienţilor noştri, atât online, cât şi offline, la creşterea economică a partenerilor nostri, a regiunii, la dezvoltarea comunităţilor şi integrarea socială”, a declarat Gheorghe Iaciu, fondator Doraly.

Structura noului pavilion este din elemente prefabricate din beton armat monolit, clădirea având regim de înălţime P+1 parţial. Închiderile exterioare sunt executate din panouri termoizolante în culori specifice elementelor de branding ale clientului. Acoperişul cu pantă mică este executat pe o structură din tabla din oţel galvanizat, cu cute mari şi o învelitoare hidro-termoizolantă, şi este prevăzut cu trape de fum. La interior, în completarea spaţiului de expunere şi vânzare, cumpărătorii vor beneficia de o zonă cu funcţiuni mixte fast-food / cafenea sub brandul “Prăvălia cu Pastramă”. În exterior este amenajată o zonă dedicată produselor de tip brico, iar perimetral se regăsesc numeroase zone de relaxare dotate cu mobilier stradal şi plante decorative.

În prezent, Doraly este parcul comercial cu cea mai mare suprafaţă destinată magazinelor de tip cash&carry din România, acestea reprezentând circa 50% din suprafaţa comercială. Restul suprafeţei este ocupată de magazine angro şi retail, depozite şi birouri.