„Cum facem saltul la o economie cu valoare adăugată? Investind în educație și formare profesională”, tema dezbaterii CLCC din luna septembrie

sept. 17, 2024 | Evenimente

CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării te invită la o nouă dezbatere profesională digitală, cu titlulCum facem saltul la o economie cu valoare adăugată? Investind în educație și formare profesională”. Cea de-a șaptea dezbatere din acest an se va desfășura JOI, 26 septembrie, începând cu ora 11.00, pe ZOOM.

În cadrul dezbaterii din această lună vor fi explorate soluțiile pentru a transforma economia României prin investiții în educație și competențe. Dezbaterea profesională CLCC aduce împreună experți din diverse domenii, care vor analiza rolul educației moderne, parteneriatele între companii și instituții și impactul digitalizării.

Gazda întâlnirii, Constantin Rudnițchi – Jurnalist, Director Executiv CLCC, îi va avea alături pe următorii invitați speciali:

  • Iulian Cristache, Expert politici educaționale;
  • Ing. Adriana Iftime, Director General, Federația Patronatelor Societăților din Construcții (FPSC);
  • Feliciu Paraschiv, Vicepreşedinte, Asociaţia Naţională a Comercianţilor Mici şi Mijlocii din România (ANCMMR).

 

Subiecte abordate în cadrul dezbaterii:

🔹 Dezvoltarea competențelor viitorului – adaptarea educației și formării profesionale la cerințele economiei moderne;

🔹 Colaborarea între companii și instituții de educație;

🔹 Cum ne pregătim pentru transformarea digitală?

🔹 Politici publice pentru educație – măsuri necesare pentru susținerea investițiilor în educație.

 

***

Detalii suplimentare regăsiți în invitația electronică ce poate fi accesată AICI.

Participarea la eveniment este GRATUITĂ, prin completarea formularului de înregistrare disponibil AICI.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA