În cadrul dezbaterii CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării) din luna iulie cu tema: „ROMÂNIA, BULGARIA SAU GRECIA? CE ALEG TURIȘTII ROMÂNI”, Cosmin Vasile, Manager Departament Circuite, Hello Holidays, a precizat că „înainte de pandemie, Grecia era în topul căutărilor turiștilor noștri și se vindea foarte bine încă de acum 15-20 de ani, de când au început primele chartere cu autocarul către diferitele destinații.”.
Acesta a mai adăugat și faptul că „2018, 2019, de asemenea 2020 au fost ani foarte buni, ținând cont de vânzările pe care noi le-am avut încă de la lansarea ofertelor din perioada noiembrie-decembrie 2019.”
Anul 2022 pare să fie unul foarte bun pentru turismul grecesc, odată cu trecerea pandemiei și a restricțiilor. „Este un an al relansării, primul an pe care toată lumea l-a așteptat și se vede faptul că este foarte aglomerată destinația.”, a adăugat Cosmin Vasile.
De asemenea, invitatul nostru, în cadrul dezbaterii, a menționat și o caracteristică importantă a turismului din Grecia: „Partea aceasta de turism de litoral se poate mixa foarte bine cu partea de vizite culturale și programe de tip circuit dedicate vizitelor culturale și religioase în procent de 90%.”
Totodată, Grecia beneficiază de o gamă diversă de zone turistice: „În ultima vreme, am început să dezvoltăm și să promovăm turiștilor noștri cât mai multe destinații inedite și încercăm să le arătăm și să-i invităm să meargă și spre alte destinații, mai puțin cunoscute.”, a mai afirmat invitatul.
Acesta a menționat și importanța promovării zonelor turistice: „Aș mai aduce în discuție un singur lucru: media și social-media contează foarte mult. Fiecare trebuie să aibă grijă cum își cerne informația, însă, și să aleagă destinația de vacanță pe care o consideră oportună în funcție de ceea ce își dorește și de bugetul pe care îl are.”, a concluzionat Cosmin Vasile.
Înregistrarea întâlnirii ROMÂNIA, BULGARIA SAU GRECIA? CE ALEG TURIȘTII ROMÂNI poate fi urmărită integral AICI.
Dezbatere digitală marca CLCC
Întâlnirea digitală a fost organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.