COSMIN VASILE, HELLO HOLIDAYS: TURISMUL ÎN GRECIA ESTE UNA DINTRE CELE MAI MARI RAMURI ALE ECONOMIEI

aug. 17, 2022 | Comunitatea CLCC

În cadrul dezbaterii CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării) din luna iulie cu tema: „ROMÂNIA, BULGARIA SAU GRECIA? CE ALEG TURIȘTII ROMÂNI”, Cosmin Vasile, Manager Departament Circuite, Hello Holidays, a precizat că „înainte de pandemie, Grecia era în topul căutărilor turiștilor noștri și se vindea foarte bine încă de acum 15-20 de ani, de când au început primele chartere cu autocarul către diferitele destinații.”.

Acesta a mai adăugat și faptul că „2018, 2019, de asemenea 2020 au fost ani foarte buni, ținând cont de vânzările pe care noi le-am avut încă de la lansarea ofertelor din perioada noiembrie-decembrie 2019.”

Anul 2022 pare să fie unul foarte bun pentru turismul grecesc, odată cu trecerea pandemiei și a restricțiilor. „Este un an al relansării, primul an pe care toată lumea l-a așteptat și se vede faptul că este foarte aglomerată destinația.”, a adăugat Cosmin Vasile.

De asemenea, invitatul nostru, în cadrul dezbaterii, a menționat și o caracteristică importantă a turismului din Grecia: „Partea aceasta de turism de litoral se poate mixa foarte bine cu partea de vizite culturale și programe de tip circuit dedicate vizitelor culturale și religioase în procent de 90%.”

Totodată, Grecia beneficiază de o gamă diversă de zone turistice: „În ultima vreme, am început să dezvoltăm și să promovăm turiștilor noștri cât mai multe destinații inedite și încercăm să le arătăm și să-i invităm să meargă și spre alte destinații, mai puțin cunoscute.”, a mai afirmat invitatul.

Acesta a menționat și importanța promovării zonelor turistice: „Aș mai aduce în discuție un singur lucru: media și social-media contează foarte mult. Fiecare trebuie să aibă grijă cum își cerne informația, însă, și să aleagă destinația de vacanță pe care o consideră oportună în funcție de ceea ce își dorește și de bugetul pe care îl are.”, a concluzionat Cosmin Vasile.

Înregistrarea întâlnirii ROMÂNIA, BULGARIA SAU GRECIA? CE ALEG TURIȘTII ROMÂNI poate fi urmărită integral AICI.

Dezbatere digitală marca CLCC

Întâlnirea digitală a fost organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

INFOGRAFICE

Evoluția indicatorilor reprezentativi ai dezvoltării României în ultimii 20 de ani

Evoluția indicatorilor reprezentativi ai dezvoltării României în ultimii 20 de ani

Odată cu setarea obiectivului aderării la Uniunea Europeană, dezvoltarea României s-a aliniat cadrului european, iar analiza indicatorilor reprezentativi subliniază această schimbare prin înregistrarea unui trend general ascendent în perioada 2003-2023. Următorul infografic prezintă evoluția indicatorilor reprezentativi ai României în ultimii 20 de ani, evidenţiind următoarele aspecte:

ARTICOLE RECENTE

Aproape trei sferturi dintre companii se așteaptă la mai multe inspecții fiscale în următorii ani

Aproape trei sferturi dintre companiile respondente la sondajul “Global Tax Controversy and Dispute Resolution Survey” realizat de PwC în 35 de țări, inclusiv România, au arătat că s-au confruntat cu mai multe controale fiscale în ultimii 3-5 ani și se așteaptă ca acestea să crească în următorii trei până la cinci ani, pe fondul extinderii reglementărilor, dar și a digitalizării autorităților fiscale. Mai mult, din cele peste 2.000 de controale cu care s-au confruntat companiile participante la acest studiu, aproximativ 43% s-au transformat ulterior în litigii.

Feliciu Paraschiv (ANCMMR), despre ce își doresc oamenii de afaceri de la Guvern

„Noi ne dorim ca sistemul legislativ să «înțepenească» cumva și să nu se mai umble la legile astea. Nu putem să ne facem un buget pentru anul viitor, fără să știm ce legi sunt în vigoare anul viitor”, a declarat Feliciu Paraschiv, vicepreşedintele Asociaţiei Naţionale a Comercianţilor Mici şi Mijlocii din România (ANCMMR), în cadrul dezbaterii profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării), cu titlul „Ordonanța «trenuleț» a sosit. Vine și «trenul» cel mare?”.

Adrian Mitroi, Analist economic și Profesor de economie comportamentală: Într-o economie modernă trebuie să ai trei lucruri foarte importante

Într-o economie modernă, tehnologică, cu deficit de forță de muncă și cu knowledge economy, trebuie să ai trei lucruri foarte importante: creșterea economică, scăderea demografică și importul de forță de muncă calificată. Aceasta este declarația oferită de Adrian Mitroi, PHD, CFA, MBA – Analist economic și Profesor de economie comportamentală, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC, cu titlul „Ordonanța «trenuleț» a sosit. Vine și «trenul» cel mare?”, desfășurată în 28 ianuarie.

Mihaela Mitroi, PHD – Managing Partner GTA GROUP, despre deficitul bugetar: Motivul acestui deficit vine din cheltuielile bugetare

„Făcând o paralelă între acest deficit bugetar de care vorbim, comparativ cu situația fiscală din 2022-2023, eram cam în același loc, 5,7% în deficit. Cu toate acestea, în fiecare an am avut măsurile fiscale. Am avut Ordonanța nr. 16 din iulie 2022, când au avut loc acele modificări: dividendele, reducerea plafonului la microîntreprinderi, de la 1 milion de euro la 500.000 euro, TVA-uri, impozit pe câștig”, a afirmat Mihaela Mitroi, PHD – Managing Partner, GTA GROUP, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC, cu titlul „Ordonanța «trenuleț» a sosit. Vine și «trenul» cel mare?”. 

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA