COSMIN VASILE, HELLO HOLIDAYS: TURISMUL ÎN GRECIA ESTE UNA DINTRE CELE MAI MARI RAMURI ALE ECONOMIEI

aug. 17, 2022 | Comunitatea CLCC

În cadrul dezbaterii CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării) din luna iulie cu tema: „ROMÂNIA, BULGARIA SAU GRECIA? CE ALEG TURIȘTII ROMÂNI”, Cosmin Vasile, Manager Departament Circuite, Hello Holidays, a precizat că „înainte de pandemie, Grecia era în topul căutărilor turiștilor noștri și se vindea foarte bine încă de acum 15-20 de ani, de când au început primele chartere cu autocarul către diferitele destinații.”.

Acesta a mai adăugat și faptul că „2018, 2019, de asemenea 2020 au fost ani foarte buni, ținând cont de vânzările pe care noi le-am avut încă de la lansarea ofertelor din perioada noiembrie-decembrie 2019.”

Anul 2022 pare să fie unul foarte bun pentru turismul grecesc, odată cu trecerea pandemiei și a restricțiilor. „Este un an al relansării, primul an pe care toată lumea l-a așteptat și se vede faptul că este foarte aglomerată destinația.”, a adăugat Cosmin Vasile.

De asemenea, invitatul nostru, în cadrul dezbaterii, a menționat și o caracteristică importantă a turismului din Grecia: „Partea aceasta de turism de litoral se poate mixa foarte bine cu partea de vizite culturale și programe de tip circuit dedicate vizitelor culturale și religioase în procent de 90%.”

Totodată, Grecia beneficiază de o gamă diversă de zone turistice: „În ultima vreme, am început să dezvoltăm și să promovăm turiștilor noștri cât mai multe destinații inedite și încercăm să le arătăm și să-i invităm să meargă și spre alte destinații, mai puțin cunoscute.”, a mai afirmat invitatul.

Acesta a menționat și importanța promovării zonelor turistice: „Aș mai aduce în discuție un singur lucru: media și social-media contează foarte mult. Fiecare trebuie să aibă grijă cum își cerne informația, însă, și să aleagă destinația de vacanță pe care o consideră oportună în funcție de ceea ce își dorește și de bugetul pe care îl are.”, a concluzionat Cosmin Vasile.

Înregistrarea întâlnirii ROMÂNIA, BULGARIA SAU GRECIA? CE ALEG TURIȘTII ROMÂNI poate fi urmărită integral AICI.

Dezbatere digitală marca CLCC

Întâlnirea digitală a fost organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Sorin Mierlea, InfoCons: Sunt anumite zone de comerț care fac importuri paralele din punct de vedere al unor branduri

Sorin Mierlea, InfoCons: Sunt anumite zone de comerț care fac importuri paralele din punct de vedere al unor branduri

„Sunt anumite zone de comerț, chiar anumite hipermarketuri care fac importuri paralele din punct de vedere al unor branduri, care nu știu dacă se încadrează neapărat la contrabandă, fiindcă contrabanda înseamnă și o parte de infracțiune cu privire la neplata unor taxe către statul respectiv”, a declarat Președintele InfoCons, Sorin Mierlea.

Ana Maria Munteanu, despre traficul de produse de protecție a plantelor: Cu cât se vor interzice mai multe substanțe active, cu atât traficul ilicit va fi mult mai intens

„Din păcate, până în acest moment, contrafacerea produselor de protecție a plantelor nu a fost o prioritate pentru autorități, chiar dacă un produs contrafăcut de protecție a plantelor este extrem de periculos atât pentru mediu, cât și pentru sănătatea umană, mai ales prin prisma mâncarii care la un moment dat ajunge pe mesele noastre”, a declarat Ana Maria Munteanu, Vicepreședinte al Grupului de Luptă Împotriva Contrafacerii CropLife Europa și Manager Program Lupta Împotriva Traficului Ilicit la nivel Global în cadrul Syngenta.

Oana Iacob, JTI : Nivelul contrabandei cu ţigarete din martie, de aproape 10%, înseamnă pierderi anualizate la buget de 400 milioane euro

Nivelul contrabandei cu ţigarete înregistrat în martie, de aproape 10%, înseamnă pierderi anualizate la buget de circa 400 de milioane de euro, a declarat Oana Claudia Iacob, Government Relations Manager JTI Romania, la webinarul “Contrabanda, duşmanul ignorat al pieţei libere şi al bugetului”, organizat de Coaliţia pentru Libertatea Comerţului şi a Comunicării (CLCC).

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA