CONFIRMARE PARTICIPARE DEZBATERE CLCC MARTIE 2023

Evenimentul va fi înregistrat și transmis live pe pagina de Facebook CLCC!

Cum participi GRATUIT la dezbatere:

  • Completezi câmpurile formularului de mai jos;
  • Primești un mesaj de confirmare a înscrierii tale și detaliile de logare la platforma Zoom;
  • Ești avertizat pe email despre eveniment cu o zi înainte de întâlnire și cu un sms în ziua evenimentului;
  • Te loghezi pe platforma Zoom și participi la eveniment, putând interacționa cu invitații noștri, prin intermediul opțiunii „Chat”.
  • Te rugăm să ai în vedere faptul că datele de logare nu pot fi transmise și altor persoane, care nu s-au înregistrat în prealabil.
    Acest eveniment este organizat pentru CLCC de către SC Oameni și Companii SRL, în calitate de furnizor de servicii de marketing și comunicare. Pentru a procesa înscrierea ta, Oameni și Companii va prelucra datele tale personale.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA

INTERVIURI / VIDEO

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

Călin Biriș, Online Mastery: Afacerile mici și mijlocii au prins cel mai repede drag de online și de specialiștii de digital marketing

„De când cu online-ul, lucrurile se mișcă puțin mai repede și a crescut această piață de afaceri mici și mijlocii, pentru că business-urile mari erau deja în online, dinainte să apară Facebook-ul la noi. Afacerile mici și mijlocii au prins cel mai repede drag de online, de tot ce a început să apară, inclusiv de specialiștii de digital marketing”, a declarat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery,  în cadrul dezbaterii profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării), cu titlul „Marketingul s-a mutat în online. Cum vă puteți promova produsele sau imaginea în domeniul digital”.