CLCC sprijină protestul HoReCa

aug. 19, 2020 | Aparitii si Comunicate

Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării (CLCC) se alătură manifestărilor inițiate de Organizația Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România (HORA) față de modul în care autoritățile gestionează soarta a 400.000 de angajați ai industriei ospitalității, care generează o cifră de afaceri anuală de cinci miliarde de euro.

„Lipsa de predictibilitate privind momentul și condițiile de redeschidere în interior a restaurantelor nu mai poate fi amânată prin declarații superficiale care nu fac decât să perpetueze confuzia mediului de afaceri și nesiguranța angajaților. Industria ospitalității este în prezent tratată discriminatoriu în comparație cu alte domenii, statul dispunând efectiv asupra unor investiții și afaceri private fără a le fi naționalizat formal. Sacrificiile pe care companiile trebuie să le facă pentru a depăși criza generată de COVID-19 sunt necesare, însă lipsa de interes a autorităților pentru a găsi soluții în acest sector, pe care îl împinge spre faliment, are un efect de domino în toate domeniile conexe industriei HoReCa”, a declarat Constantin Rudnițchi, director executiv CLCC.

CLCC, alături de partenerii noștri HORA, propune redeschiderea în cel mai scurt timp a restaurantelor în interior, la fel ca în toate celelalte state membre ale Uniunii Europene, cu respectarea regulilor împotriva răspândirii COVID-19. De asemenea, propune eliminarea impozitului specific pentru anul 2021 și clasificarea grupurilor de firme afiliate ca parte a IMM-urilor, dacă nu îndeplinesc condiții de întreprinderi mari.

CLCC, care numără peste 2.000 de companii, cu o cifră de afaceri cumulată de circa 50 de miliarde de lei și un număr de angajați de peste 36.000, consideră că libertatea economică, libertatea comerțului și libertatea comunicării sunt fundamentale, iar consultările publice stau la baza unei societăți democratice.

Membrii CLCC pledează pentru stabilitate și predictibilitate legislativă, precum și pentru reglementări echilibrate și necesare, nu intempestive sau excesive.

Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării cuprinde companii din FMCG, industria ospitalitații, distribuitori engros, retaileri, mici comercianți, reprezentanți ai HoReCa, agenții de publicitate și comunicare, dar și ONG-uri.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA