Cătălin Niță, Federația Patronală Petrol și Gaze – FPPG: Dacă nu se pune accent pe investițiile pe termen mediu, o să pierdem foarte mulți bani

feb. 4, 2022 | Evenimente

”O investiție în România înseamnă că tot ce aduce profit și valoare adăugată se întâmplă în țară. Statul, ca și companiile, trebuie să producă bani și, dacă nu produce bani din investiții, adică din companiile cu capital și din profitul acestora, statul nu va avea de unde să facă investiții, decât din taxe și impozite. Iar dacă nu ne mobilizăm să facem lucrurile repede în ceea ce privește investițiile pe termen mediu, o să pierdem foarte mulți bani”. Acestea au fost ideile cu care Cătălin Niță, Director Executiv, Federația Patronală Petrol și Gaze – FPPG și-a început intervenția, în cadrul întâlnirii de joi, 27 ianuarie, a comunității CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării), cu tema ”Energia în 2022: Noua tranziție. Încrederea consumatorilor și proiectele industriei”.

Creare de plus valoare cu statul român

”Nu trebuie să mai conteze dacă este investitor privat sau de stat, cu capital românesc sau străin, atâta timp cât societățile sunt înregistrate în România, plătesc taxele și impozitele aici și serviciile lor sunt pentru români. Dacă nu continuăm să facem bani cu statul nostru din investiții și din creare de plus valoare, vom ajunge în situația în care consumul va crește și producția va scădea, vom importa mai mult, plus valoarea se va crea în statul respectiv, noi vom plăti prețul impus de importator, iar statul va trebui să-și compenseze prețul mare”, a mai explicat Niță.

Soluții pentru depășirea crizei

În opinia Directorului Executiv al Federației Patronale Petrol și Gaze – FPPG, pentru a putea depăși criza, ”trebuie să găsim metode de a oferi statului ajutor cu experții și cu expertiza noastră, a federației noastre și a celorlalte asociații profesionale și cu toții trebuie să tragem de aleșii noștri să pornească investițiile”: ”Investitorii din domeniul nostru de petrol și gaze cer doar ca statul să se așeze la masă cu ei și să găsească o formă digerabilă, din care să poată câștiga și companiile și statul, dar, în primul rând, să câștige consumatorii.”

CLCC reunește aproximativ 2000 de companii care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale, într-o societate democratică.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA