ADRIANA IFTIME, FEDERAȚIA PATRONATELOR SOCIETĂȚILOR DIN CONSTRUCȚII (FPSC): LIPSA DE PREDICTIBILITATE ÎN MEDIUL DE AFACERI ESTE UN LUCRU GRAV

iul. 25, 2022 | Comunitatea CLCC

În cadrul dezbaterii CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării) din luna iunie, despre noile modificări ale legislației fiscale și impactul acestora asupra contribuabililor, Adriana Iftime, Director general al Federației Patronatelor Societăților în Construcții (FPSC), a menționat că „este important ca Guvernul să cheme experții din domeniul construcțiilor la discuții serioase printr-un dialog social și nu să intermedieze acest dialog prin niște analiști economici”.

Facilități fiscale pentru angajații din construcții

Aceasta a adăugat că „în Ordonanța 114, constructorilor li s-au acordat câteva facilități angajaților din construcții și nu angajatorului. Rezultatul aplicării acestor facilități fiscale și declararea unui salariu minim în construcții a dus la o creștere atât în ceea ce privește numărul de angajați, cât și a încasărilor din domeniul construcțiilor cu peste 20 de procente, conform ANAF”.

Prețuri crescute la materiale

„O altă problemă cu care sectorul construcțiilor s-a confruntat în ultimii ani, pe lângă lipsa inginerilor constructori, a fost problema creșterii prețurilor la materiale. S-a încercat stoparea creșterii prețurilor prin ordonanțe de urgențe, însă rezultatul nu a fost cel așteptat deoarece s-au lovit de lipsa de competență și informație a celor din mediul politic”, a mai adăugat directorul general FPSC.

Înregistrarea întâlnirii „Se schimbă legislația fiscală. Ce spun cei care plătesc taxe, impozite și contribuții?”, poate fi urmărită integral AICI.

Dezbatere digitală marca CLCC

Întâlnirea digitală a fost organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA