Acuzaţii: Magazine alimentare închise abuziv

mart. 24, 2020 | Aparitii si Comunicate

Coaliţia pentru Libertatea Comerţului şi a Comunicării (CLCC) acuză că anumite magazine alimentare şi de distribuţie a presei din incinta supermarketurilor au fost închise abuziv de către autorităţi.

CLCC reclamă închiderea abuzivă a unor unităţi economice ale membrilor săi şi solicită Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă, precum şi tuturor autorităţilor cu atribuţii în domeniu, să facă precizări clare şi urgente privind interpretarea prevederilor Ordonanţei militare nr. 2/21.03.2020. „CLCC aduce la cunoştinţa autorităţilor că activitatea unora dintre membrii săi (precum Xpress şi Inmedio) este complet restricţionată din cauza interpretării excesive de către anumite autorităţi de aplicare a legii a prevederilor Ordonanţei militare 2/2020, care stipulează clar că vânzarea produselor alimentare face excepţie de la suspendarea temporară a activităţilor de comercializare cu amănuntul.

Activitatea multor agenţi economici este deja grav afectată, astfel încât considerăm inoportună şi nemotivată legal închiderea magazinelor alimentare şi de distribuţie a presei din incinta supermarketurilor, mai ales în condiţiile în care ministrul de interne a declarat că restricţiile se aplică doar unităţilor comerciale din incinta mall-urilor”, afirmă CLCC.

Citeste mai mult: /adevarul.ro/economie/stiri-economice/acuzatii-magazine-alimentare-inchise-abuziv-1_5e79d4bc5163ec4271258a6a/index.html

INFOGRAFICE

ARTICOLE RECENTE

Costul orar al forței de muncă în România continuă să crească

Costul orar al forței de muncă în formă ajustată, după numărul zilelor lucrătoare, a înregistrat în trimestrul III o creștere de 3,18% față de precedentele trei luni, arată datele Institutului Național de Statistică. Față de aceeași perioadă a anului trecut, costul orar al forței de muncă în formă ajustată (după numărul zilelor lucrătoare) a înregistrat o creștere de 17,12%.

Călin Biriș (Online Mastery), despre importanța colaborării cu agenția de digital marketing

„Lucrăm pentru aceleași obiective. Agenția cu antreprenorul sau cu businessul au aceleași obiective, pentru că, dacă merge bine businessul, conform serviciilor oferite de agenție, atunci și agenției îi va merge bine”, a subliniat Călin Biriș, trainer și consultant de marketing, fondatorul platformei Online Mastery, în cadrul celei mai recente dezbateri profesionale CLCC (Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării). 

Robert Trandafir (Gun Media): Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele

„Platformele au venit și s-au dezvoltat, ele au captat audiențe foarte mari. Marketingul în sine nu s-a mutat online, marketingul s-a mutat unde sunt audiențele, pentru că un business sau un comunicator în sine vrea să își promoveze mesajul, el trebuie să se adreseze audiențelor. Dacă audiențele noastre se află într-o zonă de online, ne vom asigura că mesajul nostru ajunge prin mijloace de comunicare online”, a  declarat Robert Trandafir, CEO & Co-fondator Gun Media, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC.

URMĂREŞTE-NE ÎN SOCIAL MEDIA